A Wellis Magyarország Zrt. képviseletében Kovács István beszélt a cég kommunikációs rendszerének bővítéséről.
A Wellis Európa legnagyobb jakuzzi gyártója, de kínálatában találunk szaunákat is és a prémium szaniterek széles választékát.
A néhány fős családi vállalkozásból induló, mára világsikerre törő vállalat medencéi nemcsak országszerte, de egész Európában és már Amerikában is jelentős népszerűségnek örvendenek.
A cég eddig megvalósított tervei mellett folyamatosan újításokon, a jövő technológiáinak kialakításán dolgozik, és új célokat tűz ki termékeinek kényelmi, esztétikai és fenntarthatósági szempontjait is figyelembe véve.
Hogyan merült fel az igény a vállalat kommunikációs technológiájának fejlesztésére?
Kollégáink eddig Motorola PMR kézi adóvevőkkel kommunikáltak a gyártóüzem és a raktár területén. A Motorola készülékek továbbra is jól működnek, de nagyobb távolságok esetén már nem nyújtottak megfelelő lefedettséget.
Üzemünkben létesítménytűzoltóság is működik, akik számára a riasztásoknál elengedhetetlen a gyors és biztonságos elérhetőség. A katasztrófavédelmi előírásoknak való megfelelés érdekében pedig zárt, megbízható kommunikációs rendszerre volt szükségünk.
A gyártócsarnokok közötti kommunikációra és külterületi kapcsolattartásra kerestünk megoldást; olyan biztonságos, megbízható rendszert, amelynél a hatótávolság korlátja nem jelent akadályt.
Hogyan történt a beszállító kiválasztása?
Először a problémánk megoldását jelentő megfelelő technológiának néztünk utána: nagyobb hatótávolságú, és gyors, csoportos kommunikációt biztosító rendszert kerestünk.
Aztán persze a megfelelő tapasztalattal rendelkező beszállító, illetve szolgáltató cég kiválasztása következett, figyelembe véve a szerviz- és egyéb háttérszolgáltatásokat is.
Miért a PoC internetalapú kommunikációs technológiát választották?
Többféle megoldásra is kértünk árajánlatot, majd a kiválasztás után az Anico Kft-től lehetőséget kaptunk, hogy a leendő felhasználók az eChat internetalapú adóvevőket díjmentesen kipróbálhassák a saját üzemünk körülményei között.
A próbaidőszakban minden megfelelően és pontosan működött. Az adóvevők nyújtotta gyors kommunikáció és az internet hálózat használatából adódó jó lefedettség, illetve hatótávolság miatt az eChat PoC technológia mellett döntöttünk.
A MEGOLDÁS:
8db eChat E350 internetalapú adóvevő
Internet kapcsolódás: SIM kártyával 3G/4G hálózathoz
Milyenek a tapasztalataik a rendszer használatáról?
Létesítmény-tűzoltóságunk használja az eChat adóvevőket, jelenleg 8 kolléga.
A kapcsolat stabil és megbízható, így zavartalan a kommunikáció. A különböző gyártó és raktározási területeken, és az üzem egész területén mindig kapcsolatot tudnak tartani a kollégák.