A KBSZ (Közbiztonsági és Biztonsági Szolgálat Nonprofit Kft.) távfelügyelettel foglalkozik, ezért munkájuk során nélkülözhetetlen a diszpécserek és a járőrszolgálatot teljesítő kollégák folyamatos stabil kapcsolattartása. Kommunikációs rendszerük azonban kihívásokkal került szembe – erről kérdeztük a cég munkatársát.
A Közbiztonsági és Biztonsági Szolgálat Nonprofit Kft. (KBSZ) 2005. óta a XVI. Kerületben és Csömörön foglalkozik vagyonvédelemmel, távfelügyelettel, de munkatársaik már több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Feladataik közé tartozik az ingatlanok riasztórendszerrel, kamerarendszerrel való felszerelése, bel- és kültéri távfelügyeletes védelem és riasztás esetén helyszíni intézkedés. A nap 24 órájában készen állnak ügyfeleik otthonának védelmére, ennek érdekében területileg koncentráltan működnek, és diszpécserközpontjuk irányításával egyszerre több autóval látják el a szolgálatot.
A megoldandó probléma
Korábban URH rádió adóvevőket használtunk a munkatársak közötti kapcsolattartásra, de a megfigyelt területeink egyes részein sajnos voltak olyan helyszínek, ahol akadozott a kommunikáció, illetve egyáltalán nem volt rádiókapcsolat a járőröző kollegáink és a diszpécsereink között. Egy hírlevélnek köszönhetően találtunk rá erre az új technológiára, az Anico Kft. által üzemeltetett eChat PoC internetalapú adóvevő rendszerre.
A megoldás
- eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer
- eChat E350 PoC internetalapú adóvevő készülékek
Éles próba a beruházás előtt
Vásárlás előtt részt vehettünk a technológia tesztelésében, tehát munkánk valós körülményei között volt lehetőségünk kipróbálni az eChat internetalapú adóvevő rendszert. A rendszer kipróbálása során csak pozitív tapasztalataink voltak, hiszen megszűntek a fennakadások a munkatársaink közötti kommunikációban. A teszt tapasztalatai tehát egyértelműen meggyőztek bennünket arról, hogy ez a technológia lesz a legmegfelelőbb a munkánkhoz elengedhetetlen folyamatosan stabil kapcsolattartásra.
Kommunikációs rendszerünk fejlesztése során a kiválasztás szempontjából döntő jelentőségű volt, hogy vásárlás előtt volt lehetőségünk valós élethelyzetben kipróbálni a rendszert, így biztosan tudtuk, mit kapunk a pénzünkért.
Az eChat PoC adóvevők előnyei számunkra
eChat PoC E350 adóvevő készülékeket használunk, amelyeknek kezelését könnyű elsajátítani, járőreink azonnal hibamentesen tudták használni az összes általunk megfigyelt régióban. Számunkra a pánik gomb különösen hasznos, mivel sajnos vannak olyan helyzetek, amikor járőri támogatásra van szüksége kollégáinknak.
Az eChat Irányító és Diszpécser Rendszer segítségével a diszpécsereink az összes járőrünk helyzetét, mozgását nyomon tudják követni a térképen. Az, hogy az adóvevő rendszerben zajló összes beszélgetést rögzíteni lehet, több szempontból is előnyös, de a jelentések megírásában minden nap segítséget jelent.
Az eChat rendszer az internetalapú technológiának köszönhetően megbízható kapcsolatot biztosít az eszközök, így munkatársaink között. Éppen ezért a jövőre vonatkozó terveink között az is szerepel, hogy cégünk fejlődésével növelni kívánjuk eChat adóvevő készülékeink számát is.
Anico demó adóvevő program
Próbáld ki rádiókommunikációs rendszereinket, illetve adóvevő készülékeinket díjtalanul és bármiféle elkötelezettség nélkül!
Mi segítünk kiválasztani azt a technológiát és típust, amely céged munkakörülményei között a legalkalmasabb; megkapjátok a tesztkészülékeket, így már vásárlás előtt valós helyzetben szerezhettek tapasztalatokat.
S mindez INGYENES, és elköteleződést sem kérünk!