UNITA ARMED COMPANY KFT.
A Unita egy vas megyei illetékességű cégcsoport. Fő tevékenységeink közé tartoznak: őrzés-védelem, vagyonvédelmi rendszerek telepítése és szerelése, ipari takarítás, zöldterület kezelés, villany és napelemes rendszerek telepítése, vendéglátás és catering, fogtechnikai laboratórium, építőipar, biztosításközvetítés.
Napi bérléssel indult és 3 hónap után már éves bérlésre adta fejét a Unita Armed Company Kft. Immáron 8 hónapja használják az eChat adóvevőket és a diszpécser szoftvert. Ennyi idő után már van tapasztalatuk a rendszerrel kapcsolatban, így alaposan kifaggattuk Cebe Olivért, a Unita Armed munkatársát a tapasztalatokról.
Milyen technológiát használtak korábban? Hogyan merült fel az igény a PoC technológia iránt?
Hagyományos, egyszerűbb PMR446 adóvevőket használtunk a rendezvények biztosításánál. Nyílt terepen és sok esetben épületeken belül dolgozunk. De többször hatótáv problémába ütköztünk. 6-7 munkatárs használja az adóvevőket egyidejűleg. Az esetek többségében a rádió bérlés mellett döntöttünk, ha nagyobb létszámmal dolgoztunk.
A Unita cégcsoporton belül foglalkozunk ipari, és speciális takarítással. A gyárak belső szabályzata általában tiltja a mobiltelefonok gyárterületen való használatát.
Az eChat kiváló alternatívát nyújt. A készülékek IP védelme pedig garantálja a speciális körülményeket között végzett munka alatti akadálymentes kommunikációt. Tervezzük az EChat rendszerek integrálását más tevékenységeinkbe, mint például katonai szimuláció, zöldterület rendezés.
Hogyan történt a beszállító kiválasztása?
A technológiákat rendszerint az adott tevékenységhez kapcsolódó expókon és fórumokon keressük fel. Az Anico Kft. internetalapú POC adóvevőire az interneten találtunk rá. Érdekes volt az eChat reklám és mivel több területen is fejlesztünk a cégben, kaptunk a lehetőségen, hogy ezt az új technológiát is kipróbáljuk.
A szinte korlátlan hatótáv nagyon kecsegtető volt. Miután megbizonyosodtunk az adóvevők és a rendszer képességeiről, nem is keresgéltünk tovább. Bár az is igaz, hogy ezen a területen nem igazán találni konkurens céget.
A felhasználók a beruházás előtt részt vettek a technológia tesztelésében. Milyenek voltak a tapasztalataik?
Először emailben kértünk információt, majd telefonon pontosítottuk az igényeket. Rendezvénybiztosításhoz egy kisebb flotta bérlésében egyeztünk meg először. Rövid időn belül megkaptuk a bérrádiókat, ami nagyon pozitív volt. Amint nálunk voltak a készülékek, azonnali használattal kezdtük az ismerkedést.
Ez olyan gyorsan történt, hogy csupán a beszéd kommunikációra lett összpontosítva. Több kisebb bakiba is belefutottunk az első éles használatnál, és ez nagyon bosszantó volt. Egy partnerünk már használ eChat rádiókat régóta, és nála láttuk milyen többletlehetőségek rejlenek az eChat rendszerben. És az is kiderült, hogy mi bakizunk, nem pedig az adóvevők.
Egy következő rendezvénybiztosításra béreltünk ismét eChat rádiókat, és Ferenczi Róbert területi eChat képviselő jött el hozzánk Szombathelyre, egy kosárlabda meccs előtt bemutatni az új eChat készülékeket és a teljes diszpécser rendszert. Mivel folyamatosan munkában voltunk, így a bemutatás teljesen élesben történt. Láttuk a felhasználókat, hogy mozognak a csarnokon belül és kívül.
Már a diszpécseren keresztül is tudtam beszélni a munkatársakkal, így felszabadult egy adóvevő. Robi megválaszolta mindazon kérdésünket, amik eddig felmerültek, és megoldást találtunk az épületen belüli térerő gondokra és az egyéb felhasználói apróbb hibákra is.
Melyek a legfontosabb üzleti előnyei a PoC adóvevőknek?
Célunk a prémium ügyfélkiszolgálás, az adóvevők a kommunikációs korlátokat ledöntve segít ezen igények professzionális szintre történő emelésében. A hosszú távú bérlési konstrukció, cégünk pénzügyi tervezhetőségében nagy segítség.
Mik a tapasztalataik a rendszer használatáról?
Eddig az elvárásainknak megfelelően működnek az adóvevők. A kezdeti nehézségeket kiküszöbölve a rendszer használatát megtanulva már sokkal könnyebben boldogulunk. Itt említeném meg az eChat rendszerhez adott technikai segítséget a technikusoktól.
Hatalmas segítség volt a gyors probléma megoldás. És látni azt, hogy a rendszer ismerete és használata egy hosszú távú, előrelátó gondolkodáson alapszik és a felhasználók támogatása egy elsődleges szempont.
Törekszünk a folyamatos digitalizációra, ezért kiemelten fontos az eChat adóvevők és rendszer magas tudásszintje, strapabírósága, és hogy nem csak hangalapú kommunikációt biztosít.
Elégedettek vagyunk az Anico Kft. háttértámogatásával. Mondhatni jobban működik, mint a Motoroláé. Úgy érezzük az Anico Kft. rendkívül elkötelezett a vásárlóival kapcsolatban.
Fontos számunkra, hogy olyan cégekkel és beszállítókkal dolgozzunk együtt, akik törekednek a folyamatos megújulásra.
Milyen tervei vannak a jövőre nézve az adóvevő használattal kapcsolatban?
A saját szolgáltatásainkhoz kapcsolva egy professzionálisabb, és komplexebb szolgáltatás nyújtása az ügyfeleinknek. Ezen kívül a flotta bővítése a cég terjeszkedés mértékével. Ahogy bővül az ügyfélkörünk, úgy feladataink is szerteágazóbbá válnak. Ezzel párhuzamosan bővítenénk az eChat rádiós flottánkat. Minőségi szolgáltatáshoz, minőségi profi eszközöket tudunk biztosítani a kommunikáció terén is.
A használat során merült fel igény, új egyedi jellemzőkre/funkcióra, ami számunkra újdonság lehet:
Motoros járőrszolgálathoz nagyon hasznos lenne a kimondottan motoros sisakszett és a Bluetooth PTT az eChat rádiókhoz. Továbbá, ha zárt terekben használható ellenőrző pont jelzés valamilyen formában integrálható lenne az eChat rendszerbe, pl: NFC tag-ek használata.
Anico demó adóvevő program
Vásárlás előtt próbálja ki Ön is adóvevő készülékeinket és rendszereinket DÍJTALANUL! Segítünk kiválasztani azt a technológiát és típust, amely az Önök munkakörülményei között a legalkalmasabb; majd a készülékeket leendő felhasználási helyükön tesztelhetik, így már vásárlás előtt valós helyzetben szerezhetnek tapasztalatokat. Demó adóvevő igénylése: web: https://echat.hu/demo-igenyles
tel.: +36-30-472-8461, e-mail: kerezsi.miklos@anico.hu